آهنگ علی عبدالمالکی-داغ دلم


مَه نامه
نوشته های این وبلاگ تنها غباری از کتابم اند ،ساده و بی آلایش تنها برای خاطراتم


جمعه 26 مهر 1392برچسب:,
آهنگ علی عبدالمالکی-داغ دلم

                        علی عبدلماکی آهنگِ داغ دلم.

                    Ali Abdolmaleki – Daghe Delam    







نظرات شما عزیزان:

زهرای غم
ساعت9:03---5 آبان 1392
سلام عمرم .خوبی؟ دلم واست یه ذره شده این روزا بیشتر وقتاتو خیالم صورتتو میگیرم بین دوتا دستامو زل میزنم ب چشای قشنگت. من خوب نیسنم محمدم.شوشو گوشیمو گرفته و بدجور توخونه داره اذیتم میکنه.داغون داغونم.بش گفتم گوشی مال دختر همسایس اورده بزنمش ب شارژ.بیشترعصبی شدو ازم گرفت شکست
واااااااااااااااای دارم دق میکنم. بهت خیلی نیاز داررررررررم .خدا میدونه تقدیر بامن چه میکنه و چیا میخواد ب سرم بیادباورکن هر روز زیر دوش های های ب حال نزار خودم گریه میکنم و ازخدا صبر میخوام. ووووووووااای زهرا چقده تو بدبختی اخه
نیستی ولی هرروز میام بت سرمیزنم و لبامو میچسبونم ب عکسی که تو باغ گرفتیییییییی. خیلی دوستت دارم.خیلی بهت احتیاج دارم خیلی میفهمی؟
راستی همیشه منتظر حرفات هستم تو پستی که عکستو گذاشتی (تو مزرعه).توروخدا باهام حرف بزن تو رو خداااااااااااااااااا. دوس داشتی بارمز ش تلفن
من
خییلی دووستت دارم میفهمی خیلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ جمعه 26 مهر 1392برچسب:, | 22:29 | مهیار

This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy